W czasie snu powstaje 70% dziennej ilości melatoniny – hormonu, który chroni nas przed stresem i przedwczesnym starzeniem się, wieloma chorobami (w tym rakiem), pomaga dobrze wyglądać, a co najważniejsze – starzeje się wolniej. Aktywne uwalnianie melatoniny rozpoczyna się od 21-22 godzin i kończy się o świcie, około 5 rano. Jeśli w tym czasie nie śpimy, cenny hormon nie dostaje się do organizmu i starzejemy się. Zatem główną receptą na zachowanie młodości i piękna jest sen. Aby zwiększyć efekt nocnego odpoczynku, pomoże kilka prostych sztuczek.

ht marilyn monroe 3  nt 121121 - jak stać się młodszym w ciągu jednej nocy?

Przygotuj swoją twarz

Przed pójściem spać oczyść twarz. Pomóż swojej skórze, która jest odnowiona w nocy. Używaj kremów na noc. Różnią się one od dziennych nie tylko brakiem filtrów ochronnych, ale także składem. Niektóre substancje, takie jak retinol, działają znacznie wydajniej podczas snu.

Pielęgnacja na noc

Maski na noc są nowoczesną alternatywą dla kremu. Maski zawierają wysokie stężenie substancji aktywnych, nakłada się je na twarz mają one grubą teksturę, która nie pozwala im nie pozostawiać plam na poszewce na poduszkę i nie zatyka porów. Zaleca się stosowanie ich kilka razy w tygodniu lub kilka dni w tygodniu , w zależności od stanu skóry.

Jedwabne maski do spania

Jedwabne maski na oczy są skuteczne w czasie snu. Pomagają pozbyć się zmarszczek i lepiej spać, ponieważ nie wpuszczają światła, a mianowicie oświetlenie (zarówno dzienne, jak i sztuczne) zmniejsza produkcję hormonu melatoniny. Jedwab zapewnia prawidłowe oddychanie skóry, ponieważ pozwala na przepływ powietrza. Ponadto pod maską powieki lepiej się rozluźniają.

Poświęć więcej czasu na swoje włosy

Nie lubisz myć włosów w nocy? bakterie, resztki kosmetyków i kurz, które gromadziły się w ciągu dnia we włosach, wchodząc na poduszkę, a następnie na twarz, mogą wywoływać stany zapalne i trądzik. Zwłaszcza jeśli masz problem ze skórą.

Naucz się relaksować

Nie rób tego, co podrażnia twój układ nerwowy w nocy: nie oglądaj przerażających filmów :), staraj się nie denerwować, nie pij kawy i nie uprawiaj aktywnego sportu. Jeśli idziesz wieczorem na siłownię, spróbuj zakończyć treningi na basenie. Woda pomoże złagodzić uwalnianie endorfin (hormonów aktywności) po wysiłku. Opcjonalnie, przed pójściem spać, uprawiaj aerobik, pilates lub jogę.

Weź kąpiel

Przyciemnione światło, cicha muzyka, odłączony telefon – to warunki niezbędne do wieczornej kąpieli. Temperatura wody nie powinna być wyższa niż 37 stopni. W przeciwnym razie efekt będzie dokładnie odwrotny. Przebywaj w wodzie co najmniej 20 minut. W tym czasie ostygnie, obniżając temperaturę ciała. I właśnie tego potrzebujesz do snu. Aby wzmocnić efekt, pomogą relaksujące olejki i zioła (waleriana, lawenda, melisa).

prześcieradło jedwabne posciel 1024x1018 - jak stać się młodszym w ciągu jednej nocy?

Przygotuj miejsce do spania

Sypialnia nie jest miejscem do pracy. Tutaj możesz tylko odpocząć i zrelaksować się. Przed pójściem spać przewietrzyć pokój. Zasłoń zasłony. Chłód i ciemność są sprzymierzeńcami nocnego odpoczynku. A także niebiesko-fioletowe odcienie pościeli, ścian, zasłon.

Oczywiście nie są to wszystkie wskazówki, które pomogą nie tylko się zrelaksować. Ale przestrzegając ich, a co najważniejsze, przestrzegając reżimu snu, zobaczysz wyniki.

Na zdjęciu kolaż zdjęć Marilyn Monroe na jedwabnej pościeli.

Cart Item Removed. Undo
  • No products in the cart.