10 zasad od wiodących hollywoodzkich kosmetyczek

Catherine Zeta-Jones, Penelope Cruz, Renee Zellweger i wiele innych gwiazd Hollywood uważają sen za jeden z najważniejszych rytuałów piękna. Wiodący kosmetolodzy z USA całkowicie się z nimi zgadzają.

„Beauty Dream” jest głębokim snem o wysokiej jakości, którego czas trwania wystarcza do pełnego przywrócenia przywrócenia poziomu melatoniny .

Jeśli każdego dnia budzisz się z budzikiem, poczujesz przypływ siły i szczerze radujesz się swoim odbiciem w lustrze – oznacza to, że opanowałeś sztukę „snu piękności”.

1. MNIEJ ZMARSZCZEK

W nocy nasze ciało aktywnie produkuje kolagen, dzięki czemu skóra pozostaje jędrna i elastyczna. Aby uzyskać wystarczającą produkcję kolagenu, musisz spać co najmniej 7 godzin każdej nocy.

2. PROMIENIOWANIE SKÓRY

Z pewnością po wakacjach usłyszałeś zwrot „po prostu lśnisz!”. Efekt blasku osiąga się dzięki krążeniu krwi w skórze, które najbardziej aktywnie występuje podczas snu i odpoczynku.

3. BRAK WORÓW POD OCZAMI

Długi głęboki sen każdej nocy zapobiega powstawaniu worków pod oczami. Spróbuj spać w całkowitej ciemności i upewnij się, że używasz masek do spania, aby 100% blokować światło i chronić delikatną skórę wokół oczu przed otarciem i rozciąganiem.

4. ZMNIEJSZANIE NIEBIESKIEGO POD OCZAMI

Siniaki mogą być spowodowane uwarunkowaniami genetycznymi: jeśli masz cienką skórę, a naczynia włosowate znajdują się blisko powierzchni skóry, jedynym ocaleniem jest dobry korektor i trochę autoironii 😉 Jednak dla większości ludzi siniaki pod oczami są konsekwencją złej jakości snu i całkowicie możliwym do rozwiązania problemem.

5. ZDROWE WŁOSY

Brak wysokiej jakości snu pozbawia mieszki włosowe składników odżywczych. Z tego powodu włosy stają się kruche i łatwo ulegają uszkodzeniu. Ponadto brak snu zwiększa produkcję kortyzolu, hormonu, którego nadmiar prowadzi do wypadania włosów.

6. LEPSZE PRODUKTY DO PIELĘGNACJI SKÓRY

Kremy i serum na noc działają wydajniej, jeśli skóra ma wystarczająco dużo odpoczynku. Chcesz zobaczyć wynik, prawda?

poszeki jedwabne 1024x680 - 10 zasad od wiodących hollywoodzkich kosmetyczek

10 ZASAD PIĘKNA

1. SYPIALNIE NA JEDWABNEJ PODUSZCE

Poszewki na poduszki wykonane w 100% z naturalnego jedwabiu zapobiegają tarciu i rozciąganiu skóry, nie wchłaniają kremu na noc, dzięki czemu włosy są mocniejsze i bardziej lśniące. Jedwab, z którego wykonane są nasze poszewki na poduszki, został stworzony specjalnie do snui. Główną różnicą od zwykłego jedwabiu, z którego wykonana jest pościel, jest gładkość lustra. Dzięki swojej gładkości Silk.pl ma wyraźne właściwości kosmetyczne. Gwarantujemy, że jest to najbardziej gładki materiał, jaki kiedykolwiek trzymałaś w rękach.

2. OCZYSZCZANIE TWARZY PRZED SNEM

Oczyszczanie jest najważniejszym etapem wieczornej pielęgnacji. Po usunięciu makijażu twarz należy umyć wodą lub pianą. Środki do usuwania makijażu, które nie wymagają spłukiwania, to tylko chwyt marketingowy. Możesz użyć ich wyłącznie w podróży, gdy nie ma możliwości mycia wodą.

3. ZAPOBIEGAJ KONTAKTOWI WŁOSÓW Z TWARZĄ

W ciągu dnia włosy stają się zabrudzone, nawet jeśli nie jest to widoczne, dlatego ważne jest, aby zminimalizować kontakt włosów z twarzą podczas snu. Zalecamy wykonanie kucyka za pomocą miękkiej gumki, która nie rozrywa włosów.

4. SPANIE NA PLECACH

Spanie na plecach jest korzystne dla mięśni pleców i szyi, dla prawidłowego trawienia i skóry. Nie wszyscy wiedzą, jak zasnąć na plecach, ale zdecydowanie warto spróbować. Aby oślepiające poranne słońce nie zmusiło cię do odwrócenia się na brzuch i położenia twarzy na poduszce, zacznij spać w masce do snu. Najbardziej przydatne dla delikatnej skóry wokół oczu są maski wykonane z naturalnego jedwabiu.

5. SKÓRA A WILGOĆ

Od około 25 roku życia każdego wieczoru konieczne jest nawilżanie skóry. Kosmetyczki zalecają wybór produktów z kwasu hialuronowego, aby zmaksymalizować nawilżenie i zapobiec zmarszczkom.

6. Usypiaj z włączonym nawilżaczem

W Polsce ta zasada jest szczególnie ważna w zimie, kiedy ogrzewanie nie oszczędza naszego wyglądu. Jednak nawet w lecie ta prosta zasada znacznie poprawi jakość snu.

7. MNIEJ SOLI I ALKOHOLU

Kieliszek wina z plasterkiem dobrego sera z pewnością poprawi jakość życia, ale nie jakość snu. Zalecamy dążenie do harmonii i działanie w zależności od sytuacji.

8. CZĘSTO ZMIENIAJ POSZEWKI

Jest to ważne, aby zapobiec wysypce skórnej i podrażnieniom. Zimą wystarczy wymienić poszewkę raz w tygodniu, a latem w mieszkaniach bez klimatyzacji obowiązuje zasada „im częściej, tym lepiej”.

9. PIJ WIĘCEJ WODY W CIĄGU DNIA

Nawilżaj skórę nie tylko z zewnątrz, ale także od wewnątrz. Pij dużo wody przez cały dzień, co pośrednio wpłynie na jakość snu i piękno skóry.

10. SEN

Aktywne uwalnianie melatoniny rozpoczyna się od 21-22 godzin i kończy się o świcie, około 5 rano. Jeśli w tym czasie nie śpimy, cenny hormon nie dostaje się do organizmu.

Zacznij przestrzegać tych prostych zasad już dziś, a na pewno poczujesz różnicę!

Cart Item Removed. Undo
  • No products in the cart.